Saturday, September 1, 2012

Bye August And Say Hai to September.



Assalamualaikum,
Seperti biasa dimulakan dengan Bismillah (:


Kisah lama jangan dikenang kembali dan jangan diminta kembali kerana yang lepas adalah kekuatan bagi kamu berdiri dimasa sekarang. Ye tahu ayat lintang pukang, Jangan salahkan ayah sendiri sebab aku tak reti berbahasa.. Cehh!! Nama je anak pakar bahasa tapi anaknye kelaut..Sungguh kelaut. Haha okey tahu tak lawak, Saje nak test kemampuan boleh ke jadi pakar bahasa one day?? Harapan menjadi layu je lah imah oii..


Semalam 31 Ogos, Harini 1September.. Sudah semestinye, Semua orang ada sejarah hidup engkorang masing-masing kan. Seperti aku juga, Manusia biasa yang kehidupanya normal seperti orang lain yang tidak akan dapat lari dari kenangan. Maka itu nama nya hidup.. Perghh ayat tak nak kalah pulak tu.. Mampu??


Ape yang aku nak cakap sebenarnya ni, Ohh mari kita straight to the point ye engkorang.. Kite nak kabo ni semalam merdeka kan kan.. kita nak kabo SELAMAT HARI KEMERDEKAAN yang ke-55.. Yeahh im proud to be Malaysian and I love my country.. <---- ni ayat gua yang gua tweet semalam dengan mengunakan hastaq #Merdeka55 haha. Ini pun nak cete ke.. Alohhh gua tweet sebab gua nak dapat sijil Malaysian book of record nokkss!! Maka engkorang sila jeles kalau gua dapat sijil tu nanti.. Sijil je pon agak-agak mintak kerja senang tak kalau guna sijil tu?? =='



Ehsan dari google


# 1 september yang hadir doakan menjadi bulan yang memberi kenangan manis
yang jauh lebih indah atau lebih baik dari August yang telah berlalu pegi.

Op op op op Oppa Gangnam Style.. Haha


Okbai