Wednesday, June 13, 2012

Annur House



Assalamualaikum
And Holla Friends


Today i will share with you all something what i doing when break semester. Hey semua orang malam ni aku nak share dengan korang ape yang aku buat time cuti ni. Sebenarnya lama dah page ni wujud tapi yang selalu update nye akak aku jadi sekarang turn aku pulak handle. Dah aku free kan (:


Rasa macam korang malas sangat nak keluar tapi rasa nak shopping kan. Mai usha page kami mai sini sini Annur House. Bukan nak kaya cepat ke ape buat business ni. Just isi masa lapang dan isi poket juga yang selalu kosong ni. Satu rahsia ni, aku tengah kumpul duit. Bila duit dah banyak senang nak handle semua masalah kan.. okey memamg sedang berusaha.


Macam-macam ada kat page kami. Tak caya?? Meh usha


Kami ada Dress


Kami ada Maxi Dress



Cardigan



Top



Bag



Kalau nak tahu selanjut nye apa kata korang pegi usha kat link yang aku bagi tuh. agak-agak korang rasa macam syiok je meh lah add kami terus. Kedatangan anda amat dialu alu kan. Sumpah tak tipu sebab kiteorag jual banyak lagi macam macam. Hope you guys like it (:



Selamat Malam and Assalamulaikum
Please Support us (: insyallah