Tuesday, June 12, 2012

My GirlFriends



Assalamualaikum 
Holla semua orang


Aku ada kawan. Tapi bukan semua orang nak kawan dengan kita kan. Lumrah hidup la tu. Tapi syukur aku still ada kawan yang nak kawan dengan aku. Alhamdullilah, dah dekat tiga minggu aku cuti sem dan tiga minggu juga la aku tak jumpe dieorang. Masing-masing honeymoon sakan. 


Aku ingat lagi seminggu terakhir sebelum kitaorang start cuti sem. Macam-macam jadi kat rumah sewa kiteorang tu. Paling tak boleh lupa time orang geler masuk rumah. Memang tak cukup tanah lah kan kiteorang. lintang pukang rumah. Boleh plak orang geler masuk rumah. Kau bayang kan lah wei orang geler. Seriusly memang takot time tu.


Second, tiga hari lepas orang geler masuk rumah, malam time kitaorang semua sibuk study bagai boleh pulak kelawar masuk dalam billik kawan aku sorang ni, yang paling lawak bile nak halau kelawar tu keluar sumpah lawak. Everything terjadi dalam minggu yang sama jugak. sweet moment sangat.


Tapi rasa nye lepas ni susah kot nak macam dulu, Kiteorang pasni dah praktikal masing-masing buat LI kat rumah sendiri. Sedeh tu mesti lah ada kan tapi ala rilek lah bukan tak boleh jumpa kan. (:


Hamboi kau azimah lentok lebih.. 

Semester tiga

Waiting for Class (:

nama dia myra


Banyak lagi gambar tak kan nak letak semua pulak kan. Kang mampuih muntah korang nak tengok. Haha Diaorang lah madu dieorang juga lah racun time kat bangi. Susah senang sama-sama. I had great memories with them. i will missing you all. Rindu ke?? rindu itu mesti (: Please be my friend forever AMIN.



*The Real friend is a always beside you when you need them*
Insyallah Assalamualaikum